Translate

24 Ocak 2014 Cuma

MERHABALAR :)


       Güzel bir gün daha başlıyor...


         
 Bugün burada hava çok güzel, içinizi ısıtacak kadar... Güneşli ve berrak bir hava var, bu mevsimde bu havayı bulmak zor oluyor. Keyfini çıkarmanızı öneririm. Ben de bu güzel havada blog açmanın heyecanı ve telaşı içindeyim.  


    Bölümüm gerekiği yeni tasarımlar, çizimler, dikişler için sık sık internetteyim. Araştırma yapmayı çok seviyorum ve araştırma yaparken sık sık bloglara bakıyorum. Bloglarda gerçekten çok güzel yazılar okuyorum, farklı tasarımlara rastlıyorum. Peki ben yapabilir miyim diye düşündüm ve bir adım attım. Bakalım zaman gösterecek onu. Ortaya neler çıkacak bende merak ediyorum.


        Herkese iyi, güzel ve mutlu günler... :)

2 yorum:

  1. Merhaba:) Naçizane bir tavsiye izleyici butonu koymalısın bloğa. 10 marifetten buldum bloğunu eminim çok güzel şeyler paylaşacaksın bizimle. Ama izleyebilmek için İzleyiciler gadgetini koyman gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) izleyiciler kısmını ekledim, takip edebilirsiniz :)

      Sil