Translate

4 Nisan 2014 Cuma

İğnedenlik

   İğnedenlik bileğim de olsun:)

   Çok kullanışlı bir iğnedenlik bileğimde olduğu sürece her şey daha kolay. Dikişe gönül veren herkese lazım bir tane... 

   İğne kutusu kullanmaktan sıkıldım ve iğnedenlik yapmaya karar verdim. Temamız sevgi dolu <3 İğnedenliğimiz kullanışlı da olmalı. Bileklik şeklinde olmasına karar verdikten sonra malzemeler ve dikiş bitti bile...

   Nasıl yapıldığına gelince....
Bilekliğim için siyah kumaştan iki kat dikdörtgen şeklinde kestim ve sağlam olması için tela kullandım. Bilekliğin birleşmesi için cırt bant (kullanışlı;) kullandım ve bilekliğimi diktim. Küçük bir not: Cırt bant biri önde tarafta, diğer ucunda olan cırt bant ise arka tarafına dikilmelidir. Kırmızı kumaştan  iki kat kalp şeklinde kestim, küçük bir kısmı boşluk bırakarak diktim ve içine elyaf doldurdum. Kalbimizi de bileklikle birleştirdim bu kadar...





                         Sevgi dolu günler <3










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder